Prečo je písanie príspevkov na Linkedin strata času (ak si ich píšete sami)

Tvorba príspevkov na LinkedIn vo vlastnej réžii sa na prvý pohľad môže zdať nákladovo efektívna, ale skryté náklady sú značné. Čas je vzácna komodita a preto s ním treba nakladať efektívne.

Prečo vlastne Linkedin?

LinkedIn je najväčšia platforma na vytváranie profesionálnych sietí na svete. Patrí tiež medzi najvplyvnejšie sociálne siete a môže sa pochváliť viac ako 700 miliónmi členov.
V prvom rade ju väčšina jednotlivcov používa na nadväzovanie kontaktov s klientmi, obchodnými partnermi a spolupracovníkmi. LinkedIn však dokáže oveľa viac, najmä pre majiteľov firiem.

Táto platforma môže posilniť váš profil, zvýšiť vašu online prítomnosť a budovať povedomie o vašej značke. To však platí pre majiteľov firiem, ktorí vedia písať dobrý obsah a navyše majú aj dostatok času na jeho tvorbu. Ak nie ste odborník na písanie, možno sa vaše najväčšie a najlepšie nápady – tie, ktoré vás môžu dostať na mapu ako myšlienkového lídra- nikdy nedostanú na titulnú stránku LinkedIn.

Nehanbite sa požiadať o pomoc odborníka

Úsilie potrebné na preskúmanie, napísanie a vyladenie príspevku, ktorý je v súlade s vašou profesionálnou značkou, môže byť rozsiahle. Okrem toho bez zručností skúseného ghostwritera môže kvalita obsahu zaostávať. Budete síce autentickí, ale autenticita má aj svoje temné stránky.

Je tu aj otázka konzistentnosti a angažovanosti. Pravidelné vytváranie vysokokvalitného obsahu je kľúčom k udržaniu viditeľnosti na LinkedIn. Požiadavky na to sa však môžu stať veľkou záťažou popri vašich hlavných podnikateľských povinnostiach. To vedie k sporadickému zverejňovaniu alebo k poklesu kvality obsahu v priebehu času.

Ghostwriting je efektívne delegovanie

Určite sa zhodneme na tom, že v podnikaní je time manažment veľmi dôležitý. Efektívne delegovanie môže byť silným nástrojom ako čo najúčelnejšie využiť svoj čas. Zverenie písania príspevkov na LinkedIn ghostwriterovi (napr. mne😊) umožňuje lídrom, manažérom a podnikateľom sústrediť sa na svoje hlavné povinnosti.

Delegovanie nie je len o odbremenení od úloh, ale aj o rozpoznaní, kde je najlepšie využiť svoj čas, aby priniesol najvyššiu návratnosť investícií. Delegovaním tvorby obsahu môžete:

  • zabezpečiť, aby váš profil na sieti LinkedIn zostal aktívny a pútavý,
  • venovať svoj čas rozširovaniu siete, rozvoju stratégie a ďalším činnostiam, ktoré podporujú rast podnikania

Ako môžem ako ghostwriter zlepšiť vašu LinkedIn stratégiu?

Vaše príspevky budú nielen kvalitne pripravené, ale aj strategicky zosúladené s komunikáciou vašej značky a prispôsobené tak, aby zaujali vaše špecifické publikum. Nepodceňujte hodnotu času, ktorý ušetríte najatím ghostwritera. Tento čas môžete opätovne investovať do svojho podnikania alebo do svojho súkromného života.

Ste podnikateľ, ktorý sa snaží vybudovať úspešnú značku a pritom sa potápate pod návalom povinností?

Tvorba obsahu pre sociálne siete, blogy a ďalšie kanály vám zaberá hodiny, ktoré by ste mohli stráviť inak – napríklad budovaním vzťahov s klientmi alebo plánovaním ďalších krokov v podnikaní. Tu prichádza na scénu ghostwriter, akýsi „tichý pomocník“, ktorý vám môže ušetriť nielen čas, ale aj peniaze.

Ghostwriter: váš osobný superhrdina

Predstavte si to ako nájdenie superhrdinu, ktorý sa postará o všetko, čo súvisí s písaním – od rešeršovania cez návrhy až po prepojenie dokumentov. Iste, bude to niečo stáť, ale zamyslite sa nad tým, akú hodnotu má váš čas. Je to investícia do budúcnosti – aj keď na začiatku musíte niečo vložiť, výnosy môžu byť obrovské.

Ghostwriter vám tiež môže ponúknuť nové nápady a pohľady, takže váš obsah bude vždy relevantný a zaujímavý. Môže sa postarať o rôzne typy obsahu, od príspevkov na sociálnych sieťach až po odborné články, čím zjednoduší vašu prácu a marketingové úsilie.

Prečo je mať svojho ghostwritera na tvorbu obsahu na Linkedln dobrý nápad?

Ghostwriter vám môže pomôcť pri tvorbe blogových príspevkov, článkov a ďalšieho obsahu, ktorý vám pomôže zostať v povedomí hlavných odborníkov vo vašej sieti a v konečnom dôsledku vám získa viac zákazníkov.

Zdieľanie obsahu vám tiež umožní získať vyššie pozície v sieti Linkedln a v službe Google a rozšíriť tak povedomie o vašej značke.

V neposlednom rade, to poskytne vašim klientom či potenciálnym zákazníkom priamy prístup k vašim nápadom a názorom prostredníctvom obsahu v sieti LinkedIn.  To je nesporne dôležité a vytvorí vám to pozíciu vplyvného predstaviteľa vo vašom odvetví.

Slová majú moc meniť svet.
Začnime meniť ten váš.

👨🏻‍🍳 Som textkuchár Martin
copywriting & ghostwriting presne podľa vašej chuti
tvorca vzdelávacích emailových kurzov

Zdieľať článok

Podobné články